reklama

Skúsenosť s popularitou len tak zľahka

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako sa asi skutočne cítia mediálne známe osobnosti, keď vyrazia do ulíc, kde na nich skoro každý civí? Je to občas témou rozhovorov, či už v Srvátke alebo iných "celebritných" programoch. Mal som možnosť odskúšať si to na vlastnej koži.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Len tak zľahka. Nie som zase až tak mediálne známa osobnosť, aj keď tu a tam som sa niekde mihol. Extrovertná časť mojej osobnosti ma pchala do televízie, najviac času som v nej strávil asi pri riskovaní . Introvertná časť mi bránila pchať sa viac. Nakoniec o platnosti hesla "svetská sláva - poľná tráva" som sa poučil už ako dieťa.

Napriek tomu som neodolal vábeniu Karola Sudora a odpovedal som mu do kamery na pár otázok. Nedopadlo to najhoršie, pár ľudí som na celú švandu upozornil...

... a ako som zistil, videli to mnohí ďalší ľudia, u ktorých by som to ani nečakal. Vyrazil som raz na svoje bývalé pracovisko , odkiaľ som neodišiel v zlom a tak udržiavam kontakty. S kolegom, ktorý ma sprevádzal - lebo bezpečnosť je bezpečnosť - sme sa zviezli výťahom dole do malého vestibulu, ktorý bol plný ľudí.

"Á, tu je naša mediálna hviezda," ozvalo sa z davu.

Mnohí určite ani nevedeli, o kom je reč, veď z výťahu nás vystupovalo niekoľko. Onen človek to určite nemyslel zle. Napriek tomu mi ostalo horúco a aj keď mi obyčajne oblek a kravata nevadí, v tej chvíli mi bolo všetko akési úzke. Aká som ja hviezda? Že sa ma Karol opýtal na pár vecí? Veď rovnako sa pýtal aj elizabeth, Jozefa a mnohých ďalších z davu.

Len tak jemne štrajchnutý popularitou - a aké to bolo podivne ťažké, ťažko podivné... áno, popularita bude pre mnohých skutočne populárnych aj ťažkým balvanom.

Na druhú stranu váh by som zaradil dnešnú (vlastne včerajšiu, už je po polnoci) príhodu. Hnal som sa hore námestím SNP, lebo čas tlačil a práca by nepočkala. Zdiaľky som zaregistroval akúsi povedomú tvár, blížila sa ku mne... a nielenže sa blížila, ten človek sa na mňa pozeral. A dokonca ma oslovil!

"Juraj?"

Už som vedel, kto to je. Sám Samušo ! A on vedel, kto som ja. V živote som ho dosiaľ nestretol, len takto zrána, obaja ešte so zalepenými očami (ja teda určite), pred ministerstvom kultúry, sme sa zoznámili. Bol som v takom šoku, že som sa nezmohol na nič vtipné... vlastne to je u mňa normálny stav... no jednoducho veľa sme si toho nepovedali a už som sa hnal ďalej.

Toto bolo príjemné stretnutie. Kde je rozdiel? Asi v tom, že sa nikde naokolo nevyskytoval žiaden dav, ktorý by na mňa bezprostredne civel.




Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu