reklama

Sčítanie obyvateľov 2011 - slabota

Chcem sa poctivo sčítať... ale naháňať to nebudem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bývam v Bratislave a som doma každé ráno, každý večer. Cez deň pochopiteľne pracujem.

Takže keď pán sčítací komisár príde povedzme v pracovný deň o pol piatej bez predchádzajúceho ohlásenia, samozrejme ma doma nezastihne.

Keby sa ohlásil - napríklad lístkom "prídem vtedy a vtedy" - s najväčšou pravdepodobnosťou by som si veci vedel zariadiť tak, že by ma doma zastihol. Skutočne som disciplinovaný občan. Mimomochodom, v Starom Meste som na vchodoch videl prilepené také lístky.

Keby prišiel večer, keď mnohí pracujúci doma sú, vrátane mňa, tak by ma pravdepodobne tiež doma zastihol.

Ale on skutočne prišiel predvčerom v čase, ktorý som vyššie spomínal. Dnes mi to povedal sused. Kde je logika jeho konania?

A keď sa k tomu pridá ešte dnešné odporúčanie Úradu pre ochranu osobných údajov (anonymita nie je zaručená...) a to, že moja skúsenosť rozhodne nie je jedinečná (čítajte viac v článku na SME ), sumárne hodnotenie:

PRÍPRAVA: SLABOTA



Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu