reklama

Poviedky o nevere

Neodolal som a v knižnici som si požičal aj niečo pokleslejšie. Ide o výsledný produkt projektu Slovensko píše poviedky o nevere. Trojica organizátorov dáva tušiť, aké asi bolo smerovanie celej akcie: internetové kníhkupectvo Martinus, vydavateľstvo Evitapress a ženský časopis Šarm.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Horšie je, že sa nedala vytušiť záverečná kvalita. Vyše 600 autorov sa zapojilo... a keby som si odmyslel VIP poviedky od viac-menej renomovaných autorov napísaných na objednávku, tak by som knihu musel vyhlásiť za strašný odpad. Slohové práce v siedmom ročníku za dva, v najlepšom prípade. Bez pointy, banálne.

Výraznou výnimkou je podľa mňa poviedka anonymného autora s názvom Kde má stáť milenka na pohrebe? Ale ako tak pozerám do výsledkov, medzi deviatimi víťaznými sa nenachádza. Chápem. Nie som cieľovou skupinou. Vlastne je až s podivom, že som si tam niečo pre seba našiel.

Aj keď na druhú stranu z piatich VIP poviedok sa mi páčila presná polovica, teda dva a pol poviedky. Možno vás zaujíma, čo znamená tá polka. To je Hiraxovo dielo, ktoré sa výborne rozbehlo, ale nemastno-neslano skončilo. Okrem neho zabodovali Eva Bacigalová svojím zaručene pravým alfa samcom a, verte-neverte, zaujala ma aj sama veľká malá Evita Urbaníková.

Na jej poviedke je však vidieť, v akom chvate bola celá kniha robená. Nie na obsahu, ani štýle, tie sú ok, nakoniec určite mala dosť času niečo dobré napísať. Mám na mysli spracovanie do knihy. Poviedka sa volá Čo som nemala povedať, ale v obsahu ju nenájdete. Tam je len: Eva "Evita" Urbaníková: niečo . Nevydalo, hehe.

Tentoraz si odporúčanie na záver odpustím.





Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu