reklama

Urodilo sa vo februári 2012 (diskusie)

Povedzme si to otvorene. Február bol otrasný. Strašná kosa a predvolebná kampaň. To úplne stačí, aby mal človek celý mesiac otrávený. Jediným receptom bolo zavrieť sa doma v teple, nepúšťať rádio ani televízor. Ktovie, čo robili Blanka, Zuzana, Nataša, Samo, Matúš, Martin, amras, Kaleid, a palidzi... ale keďže mi priebežne posielali rôzne diskusné tipy (ďakovačka!), zjavne až takí izolovaní neboli. Učite si vychutnávali bannerovú a kontextovú politickú reklamu - tej už bolo tentoraz habakuk. A bola aj zábava? Nuž, trošku odviazaná áno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Bratislavčania si želajú most Chucka Norrisa a diskusia


Reč je o cyklistickom moste medzi Devínskou Novou Vsou a rakúskym Schlosshofom. Bratislavský samosprávny kraj dal hlasovať o mene na svojom facebooku. A kto iný mohol hlasovanie vyhrať ako Chuck Norris? Áno, uvedomujem si, že je to zbytočná otázka, ale občas si ľudia kladú aj zbytočné otázky, tak mi to prepáčte. Škoda, že poniektorí vplyvní ľudia Chuckove nadčlovečenstvo berú veľmi na ľahkú váhu, hlasovanie ako recesiu a tak podobne. Škoda.

Názov je super
Neviem ako vy, ale ja neberiem argument "je to iba momentálny hype". Áno, to síce je, ale Most Devínska, cyklomost Morava - nehnevajte sa, kto si to má zapamätať? Naopak, taký Vinnetuov vŕšok alebo Sandokanovo námestie si viem predstaviť aj dnes, hoci je to už dávno "outdated". Máme ulice Adámiho, Majerníkovu, Belopotockého či Klimkovičovu - ruku na srdce, kto krucinál tých ľudí pozná? Ale Chucka Norrisa už verím že poznajú aj košickí Rómovia z Luníku 9! Skúste sa ich však spýtať, kto bol Cyprián Majerník...

Ale keď sa už niekomu neľúbi názov po žijúcej osobe, tak nech ho nazvú trebárs aj Most šabľozubej veverice či Nájdeného Nema. Ale trápnych všeobecných a nikomu nič nehovoriach názvov už máme až-až...
Jameson



ale
vladimir meciar cyklodrahen je nahodou genialne :D
dikelitoo

Jan Slota Zukunft Čuriplatz.
babkina_almara



No comment
Neviem kto hlasoval, ale ak sa bude most v SR volat most Chucka Norrisa tak naozaj nemam slov nad logikou ludi. Mam rad vtipy o Chuckovi aj ako jeho osobnost ale toto je zly vtip... Nech daju hocijaky nazov, snad vsetko bude lepsie ako totalne neslovensky nazov po dakom kto nema so SR nic spolocne a pravdepodobne ani nevie kde dake SR lezi.
clbr

Otazka nestoji, ci ma Chuck Norris nieco spolocne so Slovenskom ale ci ma Slovensko nieco spolocne s Chuckom Norrisom. A v takom pripade by sme, vhodnym pomenovanim tohto mosta, mohli na nu hrdo odpovedat:
"Ano, ma!"
HelmutHilfe



V meste Fort Wayne, Indiana
v hlasovani jednoznacne vyhralo " Harry Baals Government Center", ale predstavitelia mesta sa rozhodli,
ze nechcu byt na posmech (Harry Baal, bol byvaly starosta mesta), a rozhodli sa pre Citizen's Square.
Pomer hlasov bol 23 817 : 00005 (!) v prospech Chlpatych G.ul .
ouvre


Chuck Norris by na most prilákal turistov a diskusia


Poniektorí marketingoví experti sa domnievajú, že takýto názov by bol ťahákom. Ale buďme realisti...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bingo!
Pýtam sa na to isté - vie sa vôbec Chuck Norris bicyklovať ??
mcmurphy

Chuck Norris je jediny clovek, ktory vyhral Tour de France na stacionarnom bycikly :)
KarTon55

A ty si jediný človek na svete , čo spravil tri hrubice v jednom slove. To sa nepodarí ani Chuckovi.
ENNTEBBE


Hráč Washingtonu zasunul puk do brány hlavou a diskusia


Stalo sa v polovici poslednej tretiny zápasu Ottawa - Washington. Útočiaceho Mathieua Perreaulta trafil odrazený puk do tváre a od nej sa odrazil do siete.

ten má nos na góly
:)
branosvec


Oslovenie Mademoiselle vo Francúzsku skončilo a diskusia


A potom že feministky nič nedokážu! Veď dokázali zmeniť mnoho(sto)ročnú tradíciu. Francúzska vláda oficiálne zakázala používanie oslovenia Mademoiselle (slečna) v úradnom styku. Doterajšia prax bola skrátka diskriminačná a sexistická. A Václav Neckář je kde so svojou Mademoiselle Giselle?

Svet je hore nohami - a budeme prepisovať celú francúzsku literatúru.
Žiadame všetkých Slovákov - aby do 31. marca odovzdali knihy od francuzskych autorov,
na vyškrtanie, zatretie hrubou čiernou fixkou slov Mademoiselle či slečna.

Knihy im budú vrátené do konca roka 2012.

Zatiaľ, bude táto služba - bezplatná.

.

A ja sa už teším, ako budem 16 ročným dievčatám hovoriť: pani.

Apropo,
už mi aj môj najlepší priateľ človeka - ktorého mám rád,
včera naznačil, že ho uráža slovo: pes.

A bude žiadať nápravu.
Bélove: "dá sa povedať"



tuposť a trápnosť,
najmä nihilizmus je v tom, že už dnes jestvuje napr. v slovenčine výraz "Titl.".
tým sa uvedenému pánovi, slečne, pani, dieťaťu "udeľuje" oslovenie, ktorý dotyčná osoba má.
.
mimochodom, ja, ako muž protestujem, aby ma nieto oslovoval osoba.
teda, žiadna mužská osoba. ak ta mužský osob!
a protestujem, že nie je dosť toaliet na wc kde si muž môže pri močení sadnúť a musí stáť (pri močení). čo je diskriminujúce, sextistické a zločinecké. predsa zločinci pred súdom stoja.
.
protestujem aj proti tomu, že nemôžem rodiť. to je sextistická diskriminácia najhrubšieho zrna.
taktiež protestujem proti tomu, ze nemôžme dojčiť svoje deti. ako k tomu prídeme, že to ženy môžu.
.
čo je toto za svet?
.
pětiletce zdar!
a boľševizmus musí byť zničený!!!


Nasledovnú časť uvádzam výhradne pod heslom "čistému všetko čisté."

este dobre,ze stat zasiahol do uradneho
a do inych foriem stykov,napr pohlavneho styku nam nezasahuje,..zatial.
Ale kto vie,mozno sa coskoro dockame aj regulacie oslovenie aj pri tejto forme "styku"
texaskymasaker_stranickou_knizkou

Alebo budes fucat partnerke do ucha politicky a rodovo korektne, alebo si nevrznes.
Miro Perniš

Vrzanie zakazu, ani s ponuko kvalitneho sexu nepochodis. Treba podat ziadost o pohlavny styk, ci kopulaciu vo dvoch kopiach a aspon 24 hodin vopred s maximalne mesiac starou spravou o zdravotnom stave.
1050



Neboj, aj to bude. Dostanes rozpis, kde bude pocet stykov do mesiaca, ich frekvencia, kolko krat musis urobit seba a partnerku, dostanes presny cas, kedy mozes a kedy nie a zoznam akceptovanych priestorov, kde ma dany styk prebehnut. A samozrejme za kazdy styk zaplatis spotrebnu dan, DPH a dan z luxusu. Len ma este zaujima, kedy nejaky bruselsky eurouradnik vymysli predpis o tom, ze kazdy kondom moze nasadzovat len uradne potvrdena osoba s okruhlym razitkom...
PianoFAIL

to co si napisal plati len pri polohe na misionara...
ak sa budes stykat odzadu, platis aj dan z obratu
lochness

este sa zabudlo
ze nesmiete prekrocit normy hluku, ktore bude za stenou merat prideleny pracovnik sis. Inak budete platit aj soze, vrze, a ostatnym spolkom zastupujucich autorov za verejnu produkciu a ze nepovolene reprodukujete dielo Adama a Evy. Len sa bojim co vyrubia tomu co neskoro vytiahne.
alf20

Kto picha do bobra, bude trestany za tyranie chraneneho zvierata.
Ramazo



Viete, čo bude teraz nasledovať?

Teraz sa vzbúria Mademoiselle/slečny, že si neželajú, aby ich oslovovali: pani.
Tak do 5-tich rokov to aj presadia.

A nebude už ani slečien, ani paní... budú už len bývalé ženy.
Bélove: "dá sa povedať"

Ony si koledujú
o to, aby sme ich začali volať samice...
evžen

Nie,do pat rokov pridu s navrhom,ze je diskriminacne poukazovat na pohlavie osloveneho a v uradnom styku sa bude pouzivat iba daky stredny rod...to...one...a bez oslovenia.
spasiteľ



Co trepes?
Ak som si nie isty, ze je zena slobodna, automaticky ju oslovujem pani. Je ovela mensie faux pas (ak vobec nejake), ak slobodnu zenu oslovim pani ako vydatu slecna. A zeny to urcite chapu.
Ja by som automaticky vyskrtol zo slovnika slovo "ujo". Uraza ma, ked mi ako mlademu cloveku hovoria deti "Dobry den, ujo". Prezident, to je ine...ale ja som neni ujo...
funebracka666


K hanlivému priezvisku sa vyjadrujú jazykovedci a diskusia


Ide o zmenu priezviska. Keď si ho chcete zmeniť len tak, je to oveľa drahšie, než keď ho máte hanlivé. A tak údajnú hanlivosť musia posúdiť odborníci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hanlivé priezvisko
Mám jeden zážitok ešte zo základnej vojenskej služby niekedy v šesťdesiatych rokov. V útvare ,kde som pôsobil sme mali jedného poručíka ,ktorý pochádzal niekde z krajného východu a jeho pôvodné priezvisko ,začínalo na Ku a končilo na da ,medzitým bolo n.Na východe mu to nejak nevadilo ,ale keď sa dostal ,ako vojak do Čiech razom sa to zmenilo ,pretože tam tento výraz znamená hanlivý výraz pre ženský orgán.Po výsmechu si zmenil priezvisko ,ale vtedy to až také jednoduché nebolo ,pretože zmenené priezvisko sa malo aspoň podobať na pôvodné ,tak mu pridelili dosť rozšírené české priezvisko Kundera.Akú prezývku mu pridelili vojaci ktorým robil veliteľa radšej nepíšem,iba toľko že tentokrát to bol slovenský vulgárny výraz.
Konštantín



Hádam najlepší český básnik konca 19. storočia sa volal občianskym menom Václav Jebavý - blázniť sa z toho podľa všetkého nešiel, i keď publikoval pod pseudonymom (Ale to aj Hviezdoslav, že...) No a dnes je jeho meno aspoň akou-takou zárukou, že po hodine literatúry zostane Otokar Březina zapamätateľný aj pre celkom prozaické duše :)))
marfuska.anjelik

V Opave zas mali primara ocneho oddelenia co sa volal Slepanek.
WildcatYXU

A... SME ma redaktora
ktory sa vola Vrazda.
ouvre

pulitzer by ma prekvapil viac..
jezis adam kristus pazout

a jeho syn by sa mohol volat Samo :)
TheManFromEarth



Clovek
ktory je na jednej fakulte v Bratislave zodpovedny za kurenie sa vola Chlad. A na inej v Prahe bol veduci katedry Horejsi a jeho zastupca bol Dolejsi (momentalne si to tusim prehodili).
virenque




Ja som sa tiez nechal premenovat
Z jana k. Ok o,ta na joza k. Ok o, ta
SMcQ



na poznam jedneho dedka a ten sa vola: proč. a hovoril mi jeden zaujimavy zazitok,ked bol v cechach a zastavili ho policajti a pytali sa ho na meno...odpovedal, oni si mysleli,ze ich provokuje... znie to teraz humorne,ale vtedy mu nebolo do smiechu,kedze to bolo za komunizmu.
boy-in-space



...
v bratislave normalne byva Fucker. Neveril som tomu kym mi to kamarat ktory roznasal noviny neukazal. Aj mu zazvonil a fakt sa ozval ako fucker - nepovedal to s prizvukom akoze faker - povedal normalne fucker hovorene ako pisane ale cestou do sveta by to mohol mat zaujimave. Aj cesky reprezentant fukal to vraj po zapase s anglanmi od novinarov z uk schytal. akoze ***** ALl
scott



Mňa zaskočilo, že sa jedna nádejná politička volá Pätoprstá :)
5Liberals

No pokial sa nevola...
...Pätoprsá, tak je to vsetko OK...
svistik


Úrad pre dohľad vytlačili z webu Gorilou a diskusia


Na internetovej stránke Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou udzs.sk sa niekoľko dní písalo, že ste na stránke Úradu pre manipuláciu občanov s odkazmi na Gorilu a tak ďalej. Nešlo o žiaden hacking, doména patrila firme Vesmír a tá bola ochotná ju Úradu previesť len za veľmi vysoké odstupné. Tak si Úrad zaregistroval inú doménu.

ja nie som hacker
Ale s týmto plne súhlasím. Riaditeľ úradu na dohľad nad zdravotnou staroslivosťou je z penty a teda úrad už je naozaj tež členom tejto zločineckej organizácie, ktorá pomali pohlcuje, dusí a vyciciava slovenské zdravotníctvo. Aj pre takéto skutky sa snažia gorili v pozadí obmadziť slobodu na nete. Dúfam, že im to neprejde.
kobra14

kua, zneuzili Vesmir
Riaditel Vesmiru


Kirgizské školy kúrili rádioaktívnym uhlím a diskusia


Školy v Čujskej oblasti na severe Kirgizska používali na kúrenie uhlie vyznačujúce sa rádioaktivitou, ktorá vysoko presahovala povolený limit.

nahodny objav ...
A v skutocnosti prisiel na to cirou nahodou jeden z rodicov, ked nastvany siel v noci vynadat decku, ze uz mal spat a preco tam este buntosi a svieti ... a zistil, ze decko spokojne chrnie, svetlo zhasnute, no v izbe svetla habadej, ze? ;-)

Alebo zeby na to prisiel bezdomovec, ktoremu sa do ruk dostali neonove trubice a ked s nimi siel v karicke nalozenymi okolo skoly, tak sa mu same rozsvietili? ;-)

PS: Clovek nikdy netusi na co raz zomrie, u nich kuria uhlim so zvysenou radioaktivitou a u nas zasa stavaju BTSky priamo na strechach skol a skoliek, alebo hned oproti nim a so smerovanim na ne.
anonymizer


Ako správne nastaviť domáce WiFi a diskusia


Zopár rád súvisiacich aj s užívateľským komfortom, aj s bezpečnosťou domáceho bezdrôtového spojenia. Ide o drôtený oheň, aby som bol presný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som si domontoval FABku
na WiFi router a kluc mam zaveseny stale na krku ( zlty nilonovy spagat ). Moze mi niekto tento kluc skopirovat aj ked mu ho nedam do ruky a naburat sa do mojho WiFi routru ?
Karbobrúska do každej domácnosti !

Ak si FABku namontoval spravne, tj prevrtal a nasunul skrz dosku plosneho spoja, tak je Tvoj router maximalne bezpecny.
yojo76

no pozor,
proti naburaniu ho obycajna FABka urcite neochrani. Mne sa napr. raz stalo toto : moja zena mi iniciativne utierala prach na policke pod stolom, kde som mal polozeny aj taky starsi router , ona ho odtial vybrala a polozila na zem, ale naspat ho uz zabudla dat.l No ja som prisiel ku stolu, sadol si na stolicku a vystrel nohy... nabural som sa do svojho vlastneho zabezpeceneho vypnuteho routera!!! Samozrejme som odvalil antenu... kazdopadne, FABka pred naburanim sa router neochrani...
chupka

do rutru sa ti mozu naburat, aj ked kluc zakopes 2m pod zem:
http://www.sme.sk/c/5492142/ru...

hovori sa tomu utok hrubou, resp. kamionovou silou. tazko sa proti tomu brani a vacsinou treba zmenit jak wpa key,
tak omietku, nepomoze ti ani fire, ani wall.
jezis adam kristus pazout

Ja som si urobil zalohu - odborne obraz
mojho routra. Ten mi namaloval jeden moj znami ( Farebne ). Obraz mam zaveseny v praci...cca 7 km od mojho bydliska. V ramci disaster recovery managenetu moj domaceho IT ( este mi chyba smernica ) som pouzil scaner a vo forme JPG ho (obraz routra) mam ulozeny DC (Google). Snad je to bezpecne....
Karbobrúska do každej domácnosti !



ako nastavit wifi pre dummies
zavolajte susedovho syna:)
tonic11

:))
Sused bol takto instalovat WiFi dalsiemu susedovy a teraz ma uz druhy rok pripojenie zdarma :D
BranoX5

ty si
tonic11-ov sused?
gorbach



ludia su lenivi natiahnut si
zopar LAN kablov do izieb
ToyToy

keby len to, ľudia sú leniví četovať za pomoci listových zásielok a Slovenskej pošty
The Čučo



4/5 susedov ma aktivne WPS, takze no problemo ;).

PS
802.11n ma vacsi rozsah mozno teoreticky, v praxi je to podla mna rovnake.
DavidkoNR

a čo je ten WPS ?
Kandeláber

skratka WEAPONS :D
nie SME slobodní


Vedci zistili, prečo majú zebry pruhy a diskusia


Teórií už bolo mnoho: aby sa v tráve skryli pred dravcami, aby sa dravcom mihali, kvôli termoregulácii. Najnovšia hovorí o tom, že takéto pruhovanie chráni pred škodlivým hmyzom, pred muchami a ovadmi. Je toto skutočne dôvod, prečo majú zebry pruhy?

Na to vám môžem odpovedať celkom presne:
Lebo im to sekne.
7edmistatocny

:-)))
Majú skrátka dobrého návrhára...
laugaritio

Tak, tak...
a v centrálnej lakovni v Nairobi majú pásikavý plot, cez ktorý striekajú pôvodne biele novorodené zebry čiarnou farbou.
PS: Zebra je kríženec ťažného koňa s rybičkou betta splendens...Pekný víkend všetkým biológom a hlavne vedcom v neďalekom Maďarsku! :-)
mandarin



Možno na Slovensku pribudne onedlho nový druh, pásikavé gorily. Len s tým rozdielom že u nás hneď všetci budú vedieť prečo majú tie pásiky.
normalnyslovak



Tak som rozmýšľal,...
a nakoniec ma napadlo že tí maďarskí vedci majú vlastne pravdu!
Veď ktorý hmyz by si sadol na zebru, keď vie, že každú minútu po nej prejde 20 áut rýchlosťou 50km/hod.!!!:-)))))
Tak už skutočne pekný víkend!
mandarin



:-)))
Majú skrátka dobrého návrhára...
laugaritio

Nemáš čislo ? Žene by sa hodili šaty na plesovú sezónu ;)
Vietor v plachtách

čo ti na ňu sadajú ovady? :D
baluch



inaac tiez mam jednu hypotezu...ked uz
pasy zebier su nedokoncenym stadiom vyvoja, poslednym stadiom bude sachovnica, aby sa zebry pocas dlhych letnych vecerov nenudili a mohli hrat sachy.
Plni to dokonca aj ochrannu ulohu, zebry naschval rorzohraju zlozitu partiu, potom pride lev a pozera:
kua tahat pesiakm alebo vezou ?,....
a tak rozmysla, rozmysla az skape od hladu
kauket2



zebrie plody???? co to je?
iviq

to fakt nevieš? Rastú na stromoch a sú fakt výživné
Dh'oine

zebrie plody su najprv hnedej farby, urodia sa aj niekolko krat za den. vacsinou po spaseni travy.
clovek1



Gazely,antilopy,pakone...vsetko to vyzera rovnako.Zebry maju pruhy aby ich spoznalo kazde decko.
spasiteľ



podla mna ich maju preto, aby sa dali lahsie spocitat a registrovat citackou ciarovych kodov :)
coldplay



Novinari to poplietli
Nejde o zebry-zvierata, ale o zebry-cestne priechody pre chodcov
Nejde o ovady, ale o h ovad a.
Tema BBC povodne znie takto: Potvrdene: H ovad a nechodia cez cestu po zebre, ale zasadne mimo nej.
A v Madarsku to skumali len pre to, ze tam BBC ma rozpracovany nejaky iny projekt.
Keby to skumali na Slovensku, nebola by to hypoteza s istou mierou neurcitosti, ale uz priamy dokaz s istotou 100%.
Albireo


TA3 – po Pravde ďalší príbeh propagandy a diskusia


Jozef Radena sa oprel do mien ako Gučík, Kmotrík, bobrík (mlčania). Jednoducho sa mu nepáčilo, čo televízia TA3 v poslednej dobe vysielala.

to je čo TV?
durcek

Zastaralá verzia YouTube -- má nízke rozlíšenie, vyžaduje špeciálny hardvér, videá sú dostupné len vo vyhradenú dobu a nedajú sa písať komentáre.
riki22


Malú ľadovú dobu spustili sopky a diskusia


V stredoveku sa začal svet ochladzovať. Vedci tvrdia, že za to môžu vulkány. Ochladenie, ktoré trvalo až do devätnásteho storočia mohli spôsobiť výbuchy sopiek v neprebádaných častiach sveta v nejakom 13. až 15. storočí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslim
ze treba obmedzit pouzivanie sopiek, pokial tu nechceme opat mat dobu ladovu.
Alebo naopak, treba bojovat proti globalnemu oteplovaniu vacsou sopecnou aktivitou.
Moze byt?
Vajkový Bubuš Chlebík

Ekologická daň za sopky.
Každý zaplatí 50 € mesačne do environmentálneho fondu. Odporúčajú štyria z piatich klimatológov.

;)
Kardosh


Pod Tatrami padali teplotné rekordy a diskusia


Veru, vo februári ešte bola poriadna kosa. V Plavči napríklad dali aj -37 stupňov tesne pri zemi.

ako dieta na Horehroni
som kazdu zimu, vzdy rano bezal k teplomeru a sledoval kolko mame minusiek pod nulov. Boli tam zaujimave hodnoty max co si pamatam -25. Dnes som volal s mamou a vraj -27. Takze tato zima ma asi nieco do seba :-) konecne si aj nase deti mozu uzit snehu a lyzi :-) V Senci sme mali -17 co je na tento juzansky kraj tiez pekny vykon.
tominko13

hej
pri -25 sa parádne lyžuje. Raz som sa tiež tak lyžoval a za slivovicu som zaplatil 3x viac ako za lístok na vlek.
foster

Osobny rekord mam pri -33C vo Svedsku. To uz lyzovali len tri soby, jeden los a ja. Nastastie nefukalo...
Zlatý bulo sicílsky

to si musel...
...lyzovat sakra pomaly :)
petr.kreutz

aby sa s losom nezrazil?
H2D

aby sa nezlomil v zakrute :D
easyrider_svk



Celkom by mal zaujímalo ako zvládajú tieto mrazy na Spiši naše slávne osady.
persuader

:)
zvládajú to tak, že sú čoraz ďalej a ďalej od najbližšieho lesa :)
reky


České dráhy zaviedli vagóny len pre ženy a diskusia


Cieľom je oddelenými vagónmi a kupé zvýšiť pocit bezpečnosti. Aby sa ženy nebáli.

mali by ste sa hanbit bratia taka diskriminacia...narpiklad vzdy ked v noci cestujem vlakom mam paranoidne stavy a cakam kedy mi do kupe vlezie tlupa styroch az piatich studentiek VS, a znasilnia ma......
freeker

.. a kde to chodia také vlaky ...?
bager



Piktogram
" Vozy pre dámy sú označené špeciálnym piktogramom " ...

Ale veď to je bežné aj u nás, hocikde ...
hafnium01



predstavme si ze jeden vagon ma 250
miest na sedenie. vlak ma pat vagonov plus restaurak tj 1250 miest na sedenie plus restaurak. Jeden vagon je vyhradeny pre zeny. Zeny mozu ist aj do muzskych vagonov. Tj zeny maju 1250 miest na sedenie muzi iba 1000. Co sa toaliet tyka tak unas vo vlakoch sa to tusim zatial nerozlisuje. Aspon v tych dobytcakoch v ktorych som sa posledne vozil (pred piatimi rokmi). Dalsia vec. Sedim si vo vlaku a prisadne si krasna zena. Ja sa zalubim a trpim. Mali by byt vagony aj vyhradne pre muzov. alebo vyhradne pre pekne zeny a skarede by tam nemohli a pekne by nemohli inam. Alebo by mi mali zeleznice preplatit tie prebdene noci potom a pera a papier co miniem nasledne na pisanie basni. Svet je nespravodlivy. Zeny nam ublizuju a nikto s tym nechce nic robit.
sojcek

Dufam, ze to nebudu tahat do takehoto extremu. Lebo co ak nakoniec fakt zavedu vozen pre pekne zeny, dalsi pre inteligentne, dalsi pre mlade - mam sa snad rozkrajat?
Trolley_dolly



To je super. Mohlo by to byť aj u nás.
pokaini

ako bude sprievodca verifikovat pohlavie?
behemoth je naspat

hmatom
breke ke

aj keď nastúpi stará rozkysnutá koledníčka?
tu už naozaj nikto nič negarantuje?

to je hypotetická otázka na ktorú nebudem odpovedať
breke ke


Deviataci na hodine pozerali porno, učiteľku vyhodili a diskusia


Súkromný notebook. Deviataci na siedmackej hodine niekde vzadu. A pozerajú, až im buľvy vyskakujú. A ešte sa aj fotia, že akí geroji. A zdieľajú svoje gerojstvo. A prišlo sa na to. A žiaci boli riešení a učiteľka vyhodená. Zazvonil zvonec a pornu je na čas koniec.

lož je, keď to robí jeden človek
keď to robia dvaja, už je to súlož
The Čučo



Vedenie tejto skoly sa vyhodenim nic netusiacej ucitelky riadne VYZNAMENALO a decka dostali pekny navod ako sa na buduce zbavit nepohodlneho ucitela. Podla tejto LOGIKY by v pripade napadnutia ziaka ziakom, ci ineho vyvadzania mal byt zrejme vzdy v buducnosti vyhodeny ucitel, ked sa pobiju dospeli tak problemy budu mat policajti, detto v pripade dopravnej nehody, ci kradeze.
Pani riaditelka nazorne dokazala, ze nema ani minimalne IQ pre vykonavanie svojej funkcie, ked tresta nevinneho.
Libor1

Cimmerman To je Cimmermanovaska zasada Trestania ucitela ucitelom. cayman77

S tym Cimrmanom si ma predbehol
Tak aspon uryvok pre tych, co to nepoznaju:

Cimrman vycházel z předpokladu, který uznává - teoreticky - i dnešní škola, že žáci mají mít svého učitele rádi, a tudíž by je mělo mrzet, když učitel trpí. Jak to vypadalo v praxi: Když mu žáci například nalili vodu do kalamáře, nepustil se Cimrman celý týden na krok z domu (měl tzv. zaracha). Žáci měli v tu dobu volno, a tedy dostatek času, aby ho mohli litovat. Jindy zase reagoval na nezbednost žáků těmito slovy: "Nedám si dnes po obědě doutník. Neplačte, sami jste si to zavinili!"
Lodovik


Poznáte ho? Muž s omrzlinami v Zakopanom môže byť Slovák a diskusia


SME online uverejnilo fotografiu muža, ktorého našli poľskí záchranári s omrzlinami. Nerozprával, takže sa rozbehlo pátranie po totožnosti.

"irony on"
to bude ten cesky turista honza nestihal

"irony off"

hlavne mu prajem skore uzdravenie a snad sa z toho dostane bez nasledkov...
joiii

"irony on"
To je ten legendárny Stojan Jakotyč.
"irony off"
Občas uvažujem o tom, aké by to bolo začať s úplnou tabulou rasou...
Dezolát



nekomunikuje
ani nerozprava, som sa pobavila...Nech sa chlapec uzdravi.
santana333

aj ja !
santana333, komunikovat sa da aj posunkami, pisanim a podobne....muz teda nekomunikuje ani nerozprava...uzdravi sa a potom bude komunikovat mozno aj prikyvovanim, ukazovanim, pisanim...a rozpravanim :-)
cucaracha

stratil rec, ked mu ukazali ucet...
jozko_popletko

Santana sa oprávnene pozastavila nad slovným spojením "muž nekomunikuje a ani nerozpráva". Ak niekto nekomunikuje, tak nielen nerozpráva, ale ani nepíše, neukazuje, neprikyvuje, ... Spojenie by malo zmysel vo forme vystupňovania, t.j. "muž nerozpráva a ani (inak) nekomunikuje". Ja v tom vidím rozdiel.
i..f

dovolim si polemizovať
poznám veľa ľudi, čo rozprávajú, ale nič pri tom nekomunikuju. Naposledy ficko v ta3. Prísam že sice hodinu hovoril, nič nepovedal.
vjetor


Trollom zdar!

a v com ho nasli zakopaneho?
a v com ho nasli zakopaneho?
PPQ

Zakopané je dedinka ty retardér.
caro1

Správne sa píše
Zakopaná je dedinka nie?
PPQ

zakopane ...
http://www.google.com/search?q...
jakcboy Palfy

miniem piano ale
kua chlapi to fakt nevidite ze PPQ sa na vas super bavi ako mate problem pochopit dvojzmysel?
Marian Letko ( YaBasta )

bracho
tak to si zakopal! =D
PPQ

si
zakopal :D
Pomáhať a chrániť


Zrejme unikol prvý obrázok nového Audi A3 (doplnené fotografie) a diskusia


To sú tie známe úniky informácií, ktoré pánovi ministrovi siahodlho vysvetľoval sir Humphrey Appleby. Je treba ich pravidelne organizovať, aby bol o informácie vôbec nejaký záujem.

Audi su technicky super auta, ale s tou unifikaciou to podla mna prehanaju. Dizajneri asi najviac pouzivaju funkciu zoom. To uz mozu zmenit znacenie a AUDI XS, S, M, L, XL, XXL .
planner

Neprehanaju.
To je prave ono. Kupujes si Audi. Mozes si vybrat, ci chces male vacsie, este vacsie, SUV, roadster, co chces. Ale vzdy mas Audi.
fgfg

Takze ked si kupujem nie az tak unifikovany mercedes, tak akoze nemam mercedes?
planner

Mercedes by si mal a dokonca sa nemusis ani s lupou prizerat alebo pozriet do papierov, co je to za model :D
messyxx


Testovali sme televízor pre filmových fanúšikov a diskusia


Reč je o sérii televízorov Cinema 21:9 s ešte širšou obrazovkou než s dnes bežným pomerom 16:9, určenej pre filmových fanúšikov s Blu-ray prehrávačom a media boxom. Vraj je tento formát pre ľudské oko prirodzenejší a sú v ňom natáčané skoro všetky celovečerné filmy.

Toto znamena "testovali sme"? Ved 95% z toho clanku by som napisal bez toho, aby som ten televizor vobec videl, stacil by si len produktovy letak... Taky CNET, HDTVTEST alebo AVFORUMS sa maju ohladom efektivity testovania este hodne co ucit.... :))). Kto by mal byt cielovy citatel toho clanku??
Majour

no kto asi
potencionalny zakaznik predsa
modra je zla



1. pre koho je urceny tento zbytocny produkt?
2. pre koho je urceny tento zbytocny hlupy text? co ste vlastne testovali?
brar

Vsak testovali ten televizor
a skonstatovali, ze funguje. Nejaky problem? :D
Edison

co testovali ? to je trefna otazka .. podla clanku nic, len prelozili zahranicny clanok .. dokonca nemaju ani jedno foto z redakcie, takze tipnem si .. ze testovali google translate a robili pre poplatok .. a je to urcene pre kazdeho, kto si to chce kupit z akychkolvek dovodov ..
sideshot



Za rok zase zistia, ze vsetky filmy su vlastne natocene v pomere 19:13 a je to ten najprirodzenejsi pomer pre ludske oko:)
baganec

Pre mna je najprirodzenejsi pomer so zenou - najma ak je pekna a rozumna.
Albireo



hm
21:9 je mimochodom 7:3 :) co mi pride nejaky divny pomer stran, najprv sa pouzival 4:3, potom 3:2, dnes uz aj 16:9 no jo marketing 21:9 znie sialene, preco nie rovno 63:27? :P
Marko Gróf Čierny

tam sa chcel asi zdoraznit ten rozdiel
16:9 a 21:9. Niekto by si mohol povedat ze 7:3 je mensia telka
gr gre

presne tak. 7:3 nechceme, ved mame peniaze aj na 21:9, nech susedia zavidia. :-)
texy


LCD nie je ziskové, Samsung sa zameria na OLED a diskusia


Každý biznis raz stratí na efektivite. Teda možno s výnimkou najstaršieho remesla. Každopádne výroba LCD panelov už nie je, čo bývala, treba nájsť niečo nové. Samsung robí, čo môže.

konecne budem moct pozerat reality shows, sutaze kucharov a upratovaciek, a politicke bsedy na kvalitnom televizori..
Milo Minderbinder

To je tak tazke necumiet na kraviny a pozhanat si vlastny content?

Ja program TV ignorujem, domacu plazmu pouzivam zasadne len k sledovaniu filmov a serialov z USB.
Puks

a tie filmy z USB su lepsie ako filmy z USA?
kohutisko

Musia byť slabšie, keď im znížili rating z USA na USB.
kevinko

Takzvané Béčkové filmy.
Rigoletto

eee - 1
Chcel by som upozornit na filmy z USP - takzvane Béčkove filmy. Podla statistik, ze vraj najsledovanejsie.
:>D
pherkard


Člen Smeru vystúpil zo strany pre parte a diskusia


Prišiel do Smeru, keď sa zlučoval s SDĽ. Teraz vystúpil, lebo bol rozhnevaný z toho, že okresná šéfka strany dala stiahnuť zo straníckej nástenky úmrtné oznámenie kolegu. Neplatil, tak nemal právo tam byť.

Na niznom konci
v hornom zapadakove zdochla tetke Rybarke sliepka uz pred tyzdnom. Sedim odvtedy pri kompe a SME stale nic - som rozcarovany. Nie, ze by mi to vadilo, ale ta sliepka bola blizka celej dedine.
9.2 Podbirnyj



No, s ohľadom že zomrel,
by som mu na tie nezaplatené príspevky navrhol splátkový kalendár.
medofil



Fakt?
"Za nedemokratickú a arogantnú ma označili preto, lebo som neakceptovala ich výplody"

Este ze toto neznelo ani troska aroagntne :D
david david


Neutrína svetlo nepredbehli. Zastavil ich kábel a diskusia


Ukázalo sa, že nedávny senzačný jav (neutrína zdanlivo rýchlejšie ako svetlo) bol v skutočnosti spôsobený chybou v experimente. Škoda. Prevetrať teóriu relativity od základov, to by bola revolúcia vo fyzike.

Ale taký beh na latrínu, je niekedy rýchlejší ako svetlo.
razzle_

minuta na zachode je rozdielne dlha podla toho na ktorej si strane dveri.
littlelong

tento jav súvisí s dilatáciou času.
wyllis

a z toho sa dá odvodiť, že dilatáciu času spôsobujú záchodové dvere :)
stoffy



Sakra, a ja som sa uz zacinal tesit na prvy prototyp warp pohonu...
P_r_a_g_m_a_t_i_k


Ľudia kedysi spávali na dvakrát a diskusia


Podľa amerického vedca Rogera Ekircha bolo kedysi úplne bržné, že ľudia spali v noci v dvoch fázach. Najskôr povedzme štyri hodiny pospali, potom hodinu-dve bdeli a zase zalomili. Niekde to tak bolo bežné donedávna, s priemyselnou revolúciou, osvetlením a bujarým nočným životom sa to celé nejako preonačilo. Takže pokiaľ nemôžete v noci spať súvisle, chyba nemusí byť vo vás. Možno je to prirodzené.

Aj ja spim dvojfazovo.
Prva faza zacina, ked pridem do roboty. Cca po 4 hodinach sa budim a idem na obed.
Aj s tym plodenim deti je to pravda, snad nie je vhodnejsia chvila pretiahnut sekretarku. Potom sa pomodlim, aby nebola v tom. Potom nasleduje druha faza a sa ide domov.
bodliak

:))
A co robis v noci ? Ci to mas pocas nocnej ? :)
Smejo

Prva faza zacina, ked pride domov... Cca po 4 hodinach sa budi a da si veceru. Potom pretiahne manzelku, pomodli sa aby nebola v tom a ide zase spat ... a rano do prace a zase Prva faza zacina, ked pridem do roboty.....
triezvy zilincan



Clanok dokazuje
ze uz v minulosti mali ludia chladnicky, ktore chodili rabovat po polnoci. No a este nieco o popoludnajsom rychlom spanku, bez ktoreho nemozem byt. Aspon stvrthodinka :)
Matej Hloska



Priatelia,
obsah článku sa dá pre občanov preložiť, že zdravotné poisťovne v rámci znižovania celkového rozpočtového schodku, od mája 2012, nebudú preplácať lieky určené na odstránenie nespavosti. Vedci zistili, že nespavosť je prirodzený jav. Od r. 2013, bude dokonca vyškrtnutá z medzinárodného registra diagnóz, podobne, ako v minulosti homosexualita.
mariuss

takze mam za par rokov cakat pochody svetovymi metropolami vo farebnych pyzamach? Ale tak urcite to bude krajsi pohlad ako na duhovy pochod, hlavne na farebne nocne kosielky.. :)
mareno17



a kamarát vraví
-nech vstanem,kedy vstanem,zobúdzam sa po desiatej-.
hradok

To zas jeden pán mal iný biorytmus:
"Nech sa zobudím, kedy sa zobudím, potrebu si vykonávam vždy o šiestej." :-))
Peter2.



Sväta pravda
Aspon niekedy novinari alebo korespondenti SME napisu pravdu. Aj ja som tuto noc spal na 2x. Prvy raz som zaspal o 20h pri spravach na gauci, potom som sa zobudil o 23h a chcel v spalni obstastnit manzelku, ta spala ako zabita, tak som to rozchodil a zaspal som do 4rano, ked som mal znova chut. Zase spala ako zabita, tak som siel na internet a pisal som si s kamaratom, ktory uz bol v praci, robi v inom casovom pasme. O com? Nuz o medzi spankovych aktivitach. Vraj som ho inspiroval a ide obstastnit sekretarku. Ked moja o 6 vstala, vraj sa ponahla do prace. Takze musim teraz v praci prestat vypisovat prispevky a bud si pospat alebo poobzerat sa po nejakej kolegyni!
SAREL

K+
ty nemas spankovy problem, ty si len nadrzany :-)
Dedo-Jozef


Lipšic: Rozhodnutie prokurátora o starostovi Žehne je škandalózne a diskusia


Starosta Žehne Andrej Lazor šoféroval pod vplyvom, viac ako jedno promile, narazil do policajtov a predsa nebude bručať. Zaujímavé. Žiadne superrýchle konanie, polícia a prokuratúra dosiahli, že trestné stíhanie bolo zastavené. Predsa len má starostovanie čosi do seba.


no hádam nechceme
porovnávať pánosúdruha precedu s nejakým bezvýznamným platcodaňom.Veď ako sa u nás v dedine raz voľakto vyjadril po dedinskej oslave-nad ránom všetcia grcali,len pán preceda vracal-.:-)
hradok




Dúfam, že to nebolo priodviazané. Veď stačí aj len tak trochu. Želá sa príjemná jar.




Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu