reklama

Inšpirované Feynmanom

Kedysi som niekoľkokrát čítal a teraz mám opäť rozčítanú knižku "To nemyslíte vážně!". Sú to vlastne pamäti nositeľa Nobelovej ceny za fyziku Richarda P. Feynmana a treba povedať, že veľmi vtipné pamäti. No veď si prečítajte recenziu rozšíreného vydania. Bomba. Obyčajne o knižkách (najmä práve prečítaných) píšem vo svojej rubrike Knihy. Avšak tentoraz ma pri čítaní napadlo tak veľa vecí, že to vydá na celú sériu, nielen na jeden článok. Dokonca sa teraz deje všeličo, čo možno pripodobniť ku niektorým Feynmanovým príhodám. Niektoré nápady by si zaslúžili byť v mojich rubrikách Zaujímavosti, Môj život alebo Úvahy. Aby som si to nekomplikoval, spoty inšpirované Feynmanom budú vo zvláštnej rubrike. Uvidíme, koľko mi ich vydá. (písané 5. augusta 2006)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu