reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

reklama

Audio

Audio: Ako vysloviť ö?

Juraj Lörinc

Audio: Ako vysloviť ö?

Žijem s touto hláskou už viac ako 34 rokov. Nielen iným, ale i mne spôsobuje komplikácie. Napríklad: ako ju vyslovovať?

  • 18. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 238x
  • 10
Audio: Bol som na BarCampe. Čo ma tam zaujalo?

Juraj Lörinc

Audio: Bol som na BarCampe. Čo ma tam zaujalo?

Jednoznačne ľudia. A témy, ktoré u technologicky zameranejších mladších účastníkov mali trochu menšiu šancu... O akcii BarCamp by sa dalo rozprávať celé hodiny... čo som mohol, to som zhustil do približne piatich minút.

  • 15. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 030x
  • 4
Testovací audio súbor: žvanenie

Juraj Lörinc

Testovací audio súbor: žvanenie

S pomocou inštruktážneho článku Vikiho Holmana som na blog vložil svoj prvý audio súbor. Človek sa stále uči...

  • 14. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 401x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu