Túto reklamu sme už videli
Kto nezachytil sériu reklám VÚB s dvomi maníkmi (jedným dementom a jedným mudrákom), ten buď nepozerá slovenské televízne kanály alebo má veľké šťastie. Oslík, balík služieb s ixbankingom, 50x väčší úrok na ich skvelom účte než na "bežnom" bežnom účte. Práve tento úrok teraz opakujú a chvália sa, že ani za pol roka od uvedenia produktu sa nenašla žiadna banka, ktorý by klientom ponúkla tak vysoký úrok. A aj preto vraj už má flexiúčet 60000 klientov. Počkať... jedna z najväčších slovenských bánk získala na svoj skvelý produkt "až" 60000 klientov?! Skoro som si sadol od úžasu a potom skoro zomrel od smiechu. Na Slovensku sú snáď viac ako 2 milióny ekonomicky aktívnych obyvateľov, bánk je ledva cez 20 aj s pobočkami zahraničných bánk (z ktorých niektoré ani neponúkajú služby pre drobných klientov), mnohí klienti mali flexiúčet už pred masívnou kampaňou - zdá sa vám aj pri takomto porovnaní a údajnej skvelosti produktu číslo 60000 nejaké výnimočné a hodné toľkých oplieskaných prostriedkov? A keď sme už u produktu samotného, kto videl jeho podmienky a pozná objem prostriedkov, na ktoré sa vzťahuje päťpercentné úročenie, tromf reklamného spotu? Prezradím vám, že tento objem menší,