reklama

Moje odpovede na súťaž s kancelárskym balíkom Office 2010

Ešte som to stihol. Internet je plný skvelých súťaží a táto M$ reklamná sa medzi nimi skoro stratila. Pritom ceny sú neskutočne dobré, otázky záludné, takže sa to určite oplatí. Aby som vám trochu uľahčil cestu k cenám, ponúkam svoje odpovede. Stačí skopírovať, poslať organizátorom a môžete sa tešiť na výhru. A ak nebudete kopírovať, o to lepšie - budem mať väčšiu šancu ja sám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

1. Ako sa volá služba, pomocou ktorej je možné ukladať si Office 2010 súbory (Word, Excel, PowePoint, OneNote) priamo z prostredia aplikácie na internet?

Toto neviem presne, ale buď je to služba Ctrl+C Ctrl+V alebo, pokiaľ je na to pripravený operačný systém, tak to bude služba Drak a Drop (mýtický a ohrozený druh lietajúcich živočíchov). Môžem dať obe odpovede? Pokiaľ nie, tak sa kloním k tomu Ctrl+C Ctrl+V. Každopádne je treba mať pustený príslušný internet, buď Operu alebo Lynx.

2. Čo sú to Office WebApps?

To sú programy (odborne sa im hovorí aplikácie, preto Apps, to je z technickej angličtiny), ktoré mi umožnia chodiť na web aj v kancelárii. Opäť treba mať pustený príslušný internet, buď Operu alebo Lynx.

3. Na koľko počítačov je možné si inštalovať tzv. krabicové balenie Office 2010 pre študentov a domácnosti?

Na toľko, koľko počítačov je k dispozícii. Normálne sa hodí disk (disketa, kazeta, každý podľa svojho železa) do mechaniky a nainštaluje ako vždy, nie? Samozrejme, na tom počítači nesmú byť nalepené žiadne nahryznuté jablká, tobôž nie dúhové, na také sa tzv. krabicové balenie Office 2010 pre študentov a domácnosti nepodarí nainštalovať, naopak, môžete skončiť s nahryznutým diskom.

4. Čo sú to a aké majú použitie Sparklines v programe Excel 2010?

Excel je môj úplne najobľúbenejší program, ale odkedy som si niekde zohnal novšiu verziu, som z neho úplne na prášky. Výborne som vedel upravovať tabuľky a v tých nových menu tie príkazy raz neviem nájsť. Našťastie Sparklines riešia môj problém. Vďaka nim môžem tabuľky orámovať žiarivými čiarami a najmä na obrazovke to vyzerá krásne. (V čiernobielej tlačiarni nič moc, možno si kúpim farebnú. Škoda, že žiadna nie je medzi cenami, to som trošinku sklamaný.)

5. Koľko dňová trial verzia Office 2010 je k dispozícii zákazníkom na vyskúšanie nových funkcii Office 2010?

Nevedel som, že trial verzia má nejaké časové ohraničenie. Kamarát, čo mi požičiava inštalačné DVDčka (žiaden strach, on ich nekradne, má ich napálené) mi vravel, že mi dáva skúšobnú verziu, ale časové obmedzenie nespomínal. Mám to tam už rok a pol a žiadne problémy. Podľa mňa je táto otázka chyták. Trial verzia nemá časové ohraničenie.

P.S.

Dúfam, že vyhrám, ešte nikdy som nič nevyhral (teda s istými početnými výnimkami). Najviac by sa mi hodila šnúrka Internet Explorer 8, dobrá by bola aj nálepka na NoteBook Internet Explorer 8. Len dúfam, že mi k nálepke nebudete vnucovať headset, neznášam pohľad na ľudí so slúchadlami a mikrofónom pred ústami - čo keby som sa náhodou videl v zrkadle?



Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu