reklama

Pepsi Twist Light wanted - živá alebo mŕtva!

Teda nie že by som to neprežil, ale predsa... onehdy pri pracovných cestách do Anglicka som objavil kladné stránky coly s už namiešanou štipkou citrónu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Zatiaľ čo tam s touto príchuťou boli prakticky všetky populárne značky, u nás ju predáva len Pepsi. Cukrová Pepsi Twist a umelinová Pepsi Twist Light. Tú prvú možno stále kúpiť kade-tade, druhú mali len v pár obchodoch. Vídal som ju v Kauflande, Albertovi a COOPe. Vídal.

Lebo nejako vymizli. V najbližšom Kauflande a najbližšom Albertovi už dávno. V trochu vzdialenejšom Albertovi som dávnejšie kúpil poslednú vyloženú fľašu a keď som tam teraz bol, príslušný regál zíval prázdnotou.

Prestali to vyrábať (lebo to ľudia vôbec nekupovali)? Prestali to obchody objednávať (lebo to ľudia vôbec nekupovali)? Majú Pepsi Twist Light u vás?

(Doktorovia Bukovskí vo vás si môžu kritiku coly nechať pre iných, o to tu nejde.)




Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu