reklama

Len tak súkromne a neskromne

Dnes toho veľa nepopíšem a to málo, čo popíšem, i tak nedám na titulku SME blogu. Je to len taká moja súkromná radosť, o ktorú sa podelím s tým, ktorí prídu na môj blog preto, lebo prišli za mnou. Ide o piatok, ktorý bude o 4 dni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Trvalo to doteraz viac ako 8 mesiacov od chvíle, keď bola väčšina upečená a mal som z celej veci radosť po prvý raz.

Niekoľkým ľuďom, bolo ich asi 30, som dnes poslal dosť tenké obálky. Nebolo v nich skoro nič, len také žltkasté kartičky z trochu tvrdšieho papiera. A čo by som okolo toho kecal... jeden obrázok je za 50 slov (alebo koľko ich na ňom vlastne je):

Obrázok blogu



(písané 21. novembra 2005)

Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu