reklama

Bibliotéka 2013 bola super

Ešte taký jeden zápis denníkového charakteru, keď si na to raz budem chcieť spomenúť. Včera, t.j. 16.11.2013 som sa po pár rokoch konečne zas dostal na knižný veľtrh Bibliotéka v Inchebe a bolo to super. Čo sa udialo, koho som stretol a tak?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Udalosťou číslo jedna bolo bezosporu vyhlasovanie výsledkov Ceny Fantázie 2013 . Moji favoriti pobrali ceny, dostal som čerstvý zborník, o ktorom ešte hádam napíšem, nechal som si niekoľko poviedok podpísať od ich autorov, no paráda.

Ale okrem toho som stretol hromadu mojich a všeobecne známych:

- aj ďalších blogerov na samotnom vyhlasovaní Zuzanu Stožickú (ktorá vyhrala až dve súťaže a mala podľa poroty úplne najskvelejšiu poviedku), Adrianu Markovičovú a Medveďa ,

- Mareka Chladného z nášho gympla, ktorý na blogu SME píše s manželkou pod značkou Chlaďovci , momentálne sú na Slovensku,

- Zuzanu Csontosovú, ženu môjho bývalého spolubývajúceho a sestru môjho spolužiaka z VŠ, ktorá práve vydala detskú knižku Najmocnejšie kúzlo ,

- dobehol som za Jozefom Karikom a odfotil som sa ním (fotka bude pri mojich dojmoch z románu Na smrť , ktorý mám práve rozčítaný),

- a dokonca som nabral odvahu osloviť Pétera Esterházyho a povedať mu, že jeho kniha Opravené vydanie bola podľa mňa skvelá .

Tak snáď zase na budúci rok...



Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu