reklama

No Name na návšteve

Obyčajné nedeľné ráno. Čistím si zuby. Začínam si napúšťať vodu do vane, že sa vykúpem. Niekto zvoní, pri dverách bytu. Pozriem prievidzou, nejaká povedomá tvár. Otvorím. Predstavil sa: "Dobrý deň, som Igor Timko. Zo skupiny No Name." Na moment mi zmäkli kolená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

"Veľmi ma teší, Juraj Lörinc. Poďte ďalej. Uhm, načo ste prišli, ako vám môžem pomôcť?"
"Viete, od budúceho týždňa sa chystáme na celoslovenské turné..."
"Viem, už som si kúpil lístky na bratislavský koncert..."
"Áno, preto som vlastne tu. Robíme v rámci práce s fanúšikmi takéto návštevy u nových priaznivcov. Ak vám to nevadí, budeme si tykať, hm, ja som Igor. Ešte si na našom koncerte nebol, že?"
"To je pravda, ale nový priaznivec rozhodne nie som. Ja vašu hudbu žeriem už strašne dávno. A ako..."
"Super, takže ti môžem položiť pár otázok?"
"Ty mne?! Ja spadnem z nôh, najradšej by som ťa vyspovedal pre svoj blog a namiesto toho budeš robiť interview ty so mnou. Nech sa páči. Nejdeme si sadnúť? Spravím ti čaj, mám dobrý výber..."
"Nie, nie, to bude rýchle, vieš, musím ešte stihnúť zopár ďalších a poobede cestujeme do Banskej Bystrice. Hm, nebudem sa ťa pýtať, či si synom človeka, radšej mi povedz, ako sa máte ty a tvoja sestra."
"Dobre, mám robotu, som už zdravší. Obe moje sestry sa majú tiež dobre."
"Takže si nikto neplánujete preťať žily?"
"Čo si spadol z višne? Ako by sme potom dopadli v deň súdu, keď súdiť ľudí budú?"
"Dobre vravíš. Čo Tvoje biologické hodiny, už ich počuješ tikať?"
"Samozrejme a preto to aj riešim. Stanovil som si priority. Nedávno za mnou prišli, že reku poď kandidovať za starostu mestskej časti. To bola myšlienka, čo? Nenormálna. Čím to je, že neúspešní chcú piť z krvi tých, čo úspešne sú prví? Poslal som ich do bažín a venujem sa založeniu rodiny s mojou milou Kristínkou."
"Fíha! Ona je tu tiež?"
"Áno, ale teraz spí."
"Keby som to vedel, doniesol by som jej nejaké kvety, neprišiel by som takto naprázdno. Aké má rada?"
"Lekná."
"Tak to je prvá žena, o ktorej také niečo počujem. No, dakde by som ich už len natrhal..."
"... kurnik šopa, zabudol som na vodu v kúpeľni ... určite mi už poriadne stúpla hladina ... počkaj, prosím."
"Na čo, na zázrak?"
"Nie, iba čo zastavím vodu."
"Vieš čo, pomaly pôjdem. Tešilo ma. Ďakujem, že si."
"OK, želám veľa šťastia a keď už by to ináč nešlo, nechajte ľudí voľne rásť, dobre?"
"Dobre, čau."

(písané 5. marca 2006)

Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu