reklama

Skrutky do hlavy

Pobyt u rodičov so sebou prináša nezvyčajné situácie. Nestáva sa mi často, aby som v nedeľu ráno sedel nad hubovou praženicou, konverzoval s otcom a aby na pozadí bežal nejaký detský seriál. Pohoda. A potom začala reklama a ja som sa skoro zadusil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pravda, všimol som si to už skôr, ale nepamätám si, že by to bolo také koncentrované. Žiadne jemné náznaky, podprahové asociácie, deťom to treba povedať natvrdo: "Rozbehni sa a máš ho!" Alebo: "To musíš mať!" Ako zbaliť chalana? Ako ho dostať do svojej moci? No predsa s novou vôňou lavtrep, píše sa Love Trap, od čupačups, píše sa... to je jedno. Vizírové reklamy sú oproti tomuto neškodný čajík.

Rozhodne som neobjavil Ameriku. Mnohí ste si to už určite všimli skôr. Poznáte nejaký recept ako tú smršť eliminovať?

Kedysi som kdesi čítal, že televízie nedávajú reklamy preto, aby z nich mohli platiť filmy. Práve naopak, dávajú filmy preto, aby ľudia boli ochotní popri nich pozerať aj reklamy. No najhoršie je, že deti na to budú čumieť, aj keď im filmu pustia relatívne málo. Ako ľudia z budúcnosti z filmu Demolition Man , ktorí sú v mnohých ohľadoch ako deti. Najpopulárnejšou rozhlasovou stanicou je tá, ktorá vysiela ako jediný program reklamy z prelomu tisícročia.

Nedávno som bol na jednej schôdzi nájomníkov bytov v novostavbe. Istá skupina ľudí sa tam rozčuľovala, že ešte nejde spoločná anténa, nehovoriac o káblovej televízii. "Zapnite to rýchlo, veď idú tri dni voľna, čo budeme robiť?" No, čo s tým budeme robiť?

Celkom chápem jedného zo svojich priateľov, ktorý má doma manželku a dve krásne dcéry, no nemá televízor. Také intenzívne šrouby do hlavy môžu mať na rozvíjajúcu sa hlavičku a rodičovskú peňaženku dosť drvivý dopad.

Jednoducho to musíš mať.

(písané 24. septembra 2006)






Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu