reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Lörinc

Juraj Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  1 140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovák s maďarským menom narodený ešte za starých čias v Čechách.Na internete známy ako Ruziklan.GM FIDE v šachovej skladbe od roku 2019. Zoznam autorových rubrík:  AudioCestovanieEtudyFikcie a paródieInšpirované FeynmanomJozef MakKnihyKompozičný šachKresby, grafikaMôj životÚvahyVýbery, zoznamyZaujímavosti

reklama

Môj život

Už hovorí r

Juraj Lörinc

Už hovorí r

Dnešné deti sú úplne iné, ako sme boli my. Je iná doba (nie, nemyslím príslovečnú novú dobu). Vezmime si ako príklad kamarátovho syna v predškolskom veku.

  • 8. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Mat 2. ťahom v Avione

Juraj Lörinc

Mat 2. ťahom v Avione

Striebornú nedeľu som v rámci prípravy na Vianoce zasvätil riešeniu darčekov. Nemôžem povedať, že "hotovo", ale je to na dobrej ceste. Aj vďaka zopár hodinám stráveným v nákupnom centre Avion, napriek mojej nechuti k nakupovaniu.

  • 11. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Bratislavský mapový bleg

Juraj Lörinc

Bratislavský mapový bleg

Potrebujeme papierovú mapu Bratislavy, veľkosť aspoň A2, čím väčšia, tým lepšia. Ale v procese používania ju zničíme. Kto nám poradí, kde ju získať čo najlacnejšie? Doplnenie: Toto je brutálna mapa. Mňam, obsahuje dokonca neštandardné informácie, ktoré potrebujeme. Ešte mať to tak v papieri...

  • 4. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 259x
  • 1
My krízu nepotrebujeme, my si ju vyrobíme sami

Juraj Lörinc

My krízu nepotrebujeme, my si ju vyrobíme sami

Dnes večer som z roboty nešiel domov, ale na Zámockú 47, kde sa konal 76. diskusný klub Slovenského ekonomického fóra (SEF). Témou diskusie bola „Budúcnosť Slovenska v eurozóne“. Organizátorom sa podarilo zohnať vcelku zaujímavý výber rečníkov za stolom, teda v rámci možností.

  • 28. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 714x
  • 8
Včerajšie perličky z finančných kruhov

Juraj Lörinc

Včerajšie perličky z finančných kruhov

Po čase som sa vyskytol na odbornej konferencii. V tomto blogovom zápise sa vďaka tomu nachádza pár pozorovaní, postrehov a voľných, parafrázovaných citátov, ktoré som zachytil.

  • 14. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 946x
  • 2
reklama
K notárovi v Auparku nikdy viac

Juraj Lörinc

K notárovi v Auparku nikdy viac

Vybavovanie súvisiace s nehnuteľnosťami si občas vyžaduje navštíviť notára a nechať ho spraviť či potvrdiť nejaké úkony. Nuž tak sme dnes (3. októbra 2011) aj s milou a juniorom nabehli na takú jednu akciu do Auparku. Miesto a čas navrhla druhá strana, na čase sme sa nakoniec dohodli po našom protinávrhu. 17:30. Čo je pohoda, keďže notár má úradné hodiny do 18:00.

  • 3. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 948x
  • 0
Pepsi Twist Light RIP

Juraj Lörinc

Pepsi Twist Light RIP

Na môj článok o chýbajúcej istej akostnej odrode kolového nápoja som dostal tip: spýtať sa na webe Pepsi. Tak som vtedy poslal dotaz aj s odkazom na článok. Dnes som dostal mailom odpoveď (lepšie neskoro ako nikdy). Vyberám z nej to podstatné: "... nicmene napoj Pepsi Twist Light byl bohuzel delistovan z duvodu nizkych prodeju." Tak to by sme mali... no, škoda.

  • 11. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sčítanie obyvateľov 2011 - slabota - II

Juraj Lörinc

Sčítanie obyvateľov 2011 - slabota - II

Chcel som sa poctivo sčítať... ale nevydalo.

  • 8. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Sčítanie obyvateľov 2011 - slabota

Juraj Lörinc

Sčítanie obyvateľov 2011 - slabota

Chcem sa poctivo sčítať... ale naháňať to nebudem.

  • 20. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pepsi Twist Light wanted - živá alebo mŕtva!

Juraj Lörinc

Pepsi Twist Light wanted - živá alebo mŕtva!

Teda nie že by som to neprežil, ale predsa... onehdy pri pracovných cestách do Anglicka som objavil kladné stránky coly s už namiešanou štipkou citrónu.

  • 16. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 750x
  • 8
reklama
Bol som za poctivého úplne zbytočne

Juraj Lörinc

Bol som za poctivého úplne zbytočne

Došiel som z roboty dosť neskoro. Ledva čo sme uložili malého, zistili sme, že zajtra niet čo jesť. Bežal som teda rýchlo do samoobsluhy, konkrétne do Alberta na Romanovej. Kúpiť pečivo, ovocie, syr a najmä zažiť trochu šok - to posledné som samozrejme vopred nevedel.

  • 19. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
Ad Baščovanský a zať

Juraj Lörinc

Ad Baščovanský a zať

V rámci prípravy ostatného diskusného výberu (za február 2011) som naďabil na slovenský film Baščovanský a zať. Ľudia sa o ňom vyjadrovali zväčša pozitívne, aj ukážky zaujali, preto som poprosil o jeho poskytnutie. Chcem sa veľmi poďakovať všetkým, ktorí mi ho nejakým spôsobom ponúkli. Už mám.

  • 30. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 544x
  • 2
Odpočuté na Štedrý večer

Juraj Lörinc

Odpočuté na Štedrý večer

Účinkujúce "osoby": 1. chlapec (ktorý bol pred 4 rokmi odpočutý na štátniciach), momentálne 9 rokov, 2. televízor, 3. mlčiaca chlapcova matka.

  • 1. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Diaľnica na 110 - amatérske postrehy

Juraj Lörinc

Diaľnica na 110 - amatérske postrehy

Ako asi viete, od dnes bola na diaľničnom úseku Trnava - Bratislava znížená rýchlosť na 110 km/h a zavedené povinné rozostupy 70 m. Keďže som sa doobeda vracal do Bratislavy, mám pár postrehov. Vrcholne amatérskych, žiaden Páleš, Novotný alebo Drahovský.

  • 1. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 53
Iný tematický sponzor?

Juraj Lörinc

Iný tematický sponzor?

Bol som dnes s levom v zoologickej záhrade. Síce sú preňho ešte všetky zvieratá havo, ale pri havoch menom žirafa a hroch reagoval viditeľne ináč. Pozná ich totiž z taniera, z ktorého dostáva večeru. Zaujímavosť nesúvisiaca priamo s ním som videl pri jedinom skutočnom havovi.

  • 18. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Pozvali 25, prišlo 5

Juraj Lörinc

Pozvali 25, prišlo 5

Sú to asi dva roky, čo bolo (vraj len) Top 100 blogerov pozvaných na Mikulášsku párty s pani Martinákovou. Z akcie napokon zišlo, z dôvodov úplne prozaických: konala sa iná "prestížna blog party".

  • 27. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 82
Veď ho nechaj...

Juraj Lörinc

Veď ho nechaj...

Vyskytol som sa dnes v auparkovom kníhkupectve Panta Rhei. Niečo som kupoval, takže som mal dôvod pristúpiť k pultu s pokladňou.

  • 7. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
Spací vak nefunguje

Juraj Lörinc

Spací vak nefunguje

... tak, ako sa píše v návode k Barnsligu pre vek 6-18.

  • 5. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Už je toho futbalu trochu moc...

Juraj Lörinc

Už je toho futbalu trochu moc...

... a to ešte majstrovstvá nezačali.

  • 10. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Letný prieskum VŠVU 2010

Juraj Lörinc

Letný prieskum VŠVU 2010

Dnes sme s milou zobrali po čase zase krpca (a seba) na kultúru. Po druhý raz sme sa spolu vybrali na VŠVU, na výstavu prác študentov. Boli k videniu ročníkové práce, bakalárske práce a to vo všetkých odboroch školy. Grafický design, produktový design, sklo, šperky, fotografie. Ak chcete, môžete ešte zabehnúť v nedeľu 6. júna (čiže dnes, keď sa vyspíme :-), medzi 9. a 18. hodinou. Nejaké info tu, celé to moc nestojí (peňazí to stojí nula, treba len čas a energiu), takže pomer cena/výkon je fantastický.

  • 6. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 248x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu